* Opłata za korzystanie z opieki informatycznej jest dużo niższa niż zatrudnienie i szkolenie informatyka, bądź utrzymanie własnego działu IT.
* Zatrudniając zewnętrzną firmę nie martwisz się o składki ZUS, chorobowe i urlopy pracowników. W zamian otrzymujesz co miesiąc fakturę VAT.
* Możliwość skoncentrowania się firmy na kluczowych zadaniach, co podnosi jej efektywność.
* Usługa realizowana jest przez zespół serwisantów o różnych specjalizacjach, dzięki transferowi wiedzy usługi będą wykonane zawsze z najwyższą jakością.
* Uproszczenie struktury organizacyjnej.
* Świadczenie usług informatycznych przez zespół ekspertów z dziedziny IT zwiększa wydajność, zapewnia wysoką jakość oraz gwarantuje bezpieczeństwo.
* Jako partner dystrybutorów sprzętu komputerowego, zapewniamy obsługiwanym przez nas firmom niższe ceny przy zakupach.
* Firmy, które skorzystają z naszej oferty, uzyskują dostęp do pomocy technicznej pod numerem telefonu wskazanym w umowie. W razie awarii wypożyczamy sprzęt zastępczy, umożliwiając nieprzerwaną pracę.
* Outsourcing IOD zapewnia intergralność danych osobowych oraz pełne wsparcie dla ADO w firmie.
* Wszelkie dane osobowe jak i zasady procesowane według polityki bezpieczeństwa i zasad stworzonych przez ADO.
* awarie
* archiwizację danych
* szkolenia pracowników
* pomoc techniczną
* Świadczenie usług informatycznych przez zespół ekspertów z dziedziny IT zwiększa wydajność, zapewnia wysoką jakość oraz gwarantuje bezpieczeństwo.
Aby przybliżyć naszą ofertę na usługi informatyczne przygotowaliśmy warianty serwisowe:
WARIANT I
* Opis pakietu: 1 – 3 stanowiska komputerowe
* Okres trwania umowy (miesiące): 12 miesięcy
* Opłata miesięczna (netto): 100 zł
* Ilość darmowych godzin serwisowych w umowie: 1
* Maksymalny czas reakcji w przypadku awarii (godziny): 12
* Pomoc zdalna w godzinach pracy firmy: TAK
* Telefoniczny HELP-DESK w godzinach pracy firmy: TAK
* Naprawa komputerów w tym samym dniu lub sprzęt zastępczy: NIE
* Podstawowe szkolenie pracowników: NIE
* Cena godziny serwisowej poza pakietem (netto): 75 zł
WARIANT II
* Opis pakietu: 1 – 3 stanowiska komputerowe
* Okres trwania umowy (miesiące): 12 miesięcy
* Opłata miesięczna (netto): 400 zł
* Ilość darmowych godzin serwisowych w umowie: 4
* Maksymalny czas reakcji w przypadku awarii (godziny): 6
* Pomoc zdalna w godzinach pracy firmy: TAK
* Telefoniczny HELP-DESK w godzinach pracy firmy: TAK
* Naprawa komputerów w tym samym dniu lub sprzęt zastępczy: TAK
* Podstawowe szkolenie pracowników: TAK
* Cena godziny serwisowej poza pakietem (netto): 70 zł
WARIANT III
* Opis pakietu: 1 – 3 stanowiska komputerowe
* Okres trwania umowy (miesiące): 12 miesięcy
* Opłata miesięczna (netto): 700 zł
* Ilość darmowych godzin serwisowych w umowie: 4
* Maksymalny czas reakcji w przypadku awarii (godziny): 4
* Pomoc lokalna/zdalna w godzinach pracy firmy: TAK
* Telefoniczny HELP-DESK w godzinach pracy firmy: TAK
* Naprawa komputerów w tym samym dniu lub sprzęt zastępczy: TAK
* Podstawowe szkolenie pracowników z ustawy RODO: NIE
* Nadzorowanie bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych w systemach informatycznych : NIE
* Cena godziny serwisowej poza pakietem (netto): 65 zł
WARIANT IV + Outsourcing ASI [Administrator Systemów Informatycznych]
* Opis pakietu: 1 – 3 stanowiska komputerowe + wdrożenie/obsługa RODO
* Okres trwania umowy (miesiące): 12 miesięcy
* Opłata miesięczna (netto): 1000 zł
* Ilość darmowych godzin serwisowych w umowie: 10
* Maksymalny czas reakcji w przypadku awarii (godziny): 4
* Pomoc lokalna/zdalna w godzinach pracy firmy: TAK
* Telefoniczny HELP-DESK w godzinach pracy firmy: TAK
* Naprawa komputerów w tym samym dniu lub sprzęt zastępczy: TAK
* Podstawowe szkolenie pracowników z ustawy RODO: NIE
* Nadzorowanie bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych w systemach informatycznych : TAK
* Cena godziny serwisowej poza pakietem (netto): 65 zł
WARIANT V + RODO + Outsourcing IOD [Inspektor Ochrony Danych]
* Opis pakietu: 1 – 10 stanowiska komputerowe + wdrożenie/obsługa RODO
* Okres trwania umowy (miesiące): 12 miesięcy
* Opłata miesięczna (netto): 1500 zł
* Ilość darmowych godzin serwisowych w umowie: 10
* Maksymalny czas reakcji w przypadku awarii (godziny): 2
* Pomoc lokalna/zdalna w godz 9-20: TAK
* Telefoniczny HELP-DESK w godzinach pracy firmy: TAK
* Naprawa komputerów w tym samym dniu lub sprzęt zastępczy: TAK
* Podstawowe szkolenie pracowników z ustawy RODO: TAK
* Przekazanie nadzoru nad systemem ochrony danych osobowych : TAK
* Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych [IOD] : TAK
* Cena godziny serwisowej poza pakietem (netto): 60 zł
Opis | Cena Netto |
---|---|
Zdalna pomoc [NOWOŚĆ!] | od 10,00 PLN |
Budowa sieci LAN/WiFi [+koszt podzespołów][NOWOŚĆ!] | od 20,00 PLN |
Konfigurowanie sprzętowe [składanie komputera] wraz z testami | od 50,00 PLN |
Konsultacja w sprawie karty graficznej | od 10,00 PLN |
Instalacja Systemu Operacyjnego wraz ze sterownikami | od 100,00 PLN |
ReInstalacja Systemu Operacyjnego bez utraty danych | od 150,00 PLN |
Usługa modernizacji [+ cena nowego sprzętu] | od 30,00 PLN |
Czyszczenie i przyśpieszenie pracy systemu | od 20,00 PLN |
Czyszczenie komputera z wirusów | od 20,00 PLN |
Instalacja dodatkowego oprogramowania | od 10,00 PLN |
Archiwizacja danych [za każde 10GB][Data Archiving] | od 20,00 PLN |
Kopia bezpieczeństwa [za każde 10GB danych][Backup] | od 30,00 PLN |
Odzyskiwanie danych [za każde 1GB danych][Data Recovery] | od 30,00 PLN |